Monday, September 28, 2009

adakah bahagia bukan milikku...

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Monday, September 28, 2009
ke kiri aku buntu
ke kanan aku sepi
simpang hidupku bercabang-cabang
tapi cabang itu penuh kebuntuan
dan kesepian
aku ketawa riang tapi
hatiku berduka
lara
mungkin aku bahagia
mungkin juga bahagia itu terlalu sukar untukku gapai
setinggi awan
tak dapat aku lihat
selaju cahaya
tak dapat aku sentuh
hanya dapat dilihat oleh mataku
aku lihat temanku bahagia
syukur ku rasa
bukan semua sepertiku
yang sentiasa sedih
mungkin aku pernh merasa bahagia
tapi
wujudnya hanya sekejapan cuma
kemudian pergi
tanpa sempat ak merasa kemanisan bahagia itu

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez