Wednesday, February 3, 2010

terrible+hectic+whatever!

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Wednesday, February 03, 2010
hi~~~~~
huhu..life aku lpas cuti midsem sgt2 terrible....da la cuti kali ni mengadap buku n laptop ja..xdak life sguh even ak balik umah..huhu..nk bt cemana..kena siapkan report lab, assignments, stdy utk midterm....tp even assignment aku siap...yg len semua separuh jalan..tmbh2 lg report..ak tulis smpai procedure...nk bt discussion kn tgk graph..graph plak awat pelik sgt...byk gila point..padahal fracture je pon..huhu..da terbantut idea aku nk bt discussion..huhu...ak da mmg set time da...cantekk ja utk stdy, kuiz, report this week..tapi....quiz aku yg hr isnin n hr selasa tetiba postponed to hari rabu n khamis~~~mengganggu masa aku nk bt keja~~~~huhu..da lari da ak pnya timetable...huhu...pastu hari isnin, lect math ckp nk bt kuiz 1 hr rabu, means td pg..da la dy ckp kuiz tu mcm premidterm...agak anginla aku...xsmpat nk stdy betul2...huhu...tp, kuiz td open book...hehe..xde la azab sgt...hehe..even semua xjwb soalan num dua sb soalan tu psl higher order differential equations..hehe...pelik plak tu soalan tu..xmcm yg biasa bt..huhu..xpela...hmm...pastu, da 2 kelas silat ak xp mgu ni~~huhu..da trtgl...hr isnin xp sb ak sakit kpala..smlm xp sb nk siapkan report..huhu...pastu ak xsure bleh join demo utk martial x..ak rs cm ak ni menyusahkan org ja~~~huhu..da la bt buah xkemas lg..tp xpe, yg tu bleh training sendiri..tp kalo da ak mmg xdpt nk p training cemana..hr sbtu da opening...huhu..cemana nih~~~~~~~

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez