Sunday, July 3, 2011

ilallia' wa ma'assalamah :)

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Sunday, July 03, 2011
assalamualaikum..

lamanya tak update blog..bukan setakat bersawang..debu, habuk, segala benda ada..hehe

tak ada idea pun nak tulis apa..tapi nak jugak tulis..sebab da lama tak menaip kt blog ni..pagi tadi, da habis exam untuk short semester..hopefully dapat la skor gred best2..jeles la kan kat orang lain yang pandai2, dapat gred best2..nak la jugak.. :)

esok nak balik rumah dah..penang, here i come..da 2 bulan tak balik rumah..start dari 18hb april 2011..time tu sbenarnya cuti, tapi aku keja part time kat ofis mahallah..see, tak tulis pun dalam blog..hehe.so then dari date tu sampai la hari ni, july 3rd, aku tak pernah balik rumah..kental tak jiwa??huhu..betapa aku rindukan pasemboq makcik normah kat depan kampung tu..huhu..tak sabaq2 nak balik rumah nak jumpa parents, siblings, anak2 sedara yang bertambah, dan haiwan2 ternakan yang berbulu2 tu iaitu kucing2 sekalian..rindunya kat adik2 bulu..hehe

nanti cuti sem lama gila..2 bulan..sepanjang 5 tahun study kat uia, aku tak pernah cuti sepanjang tu..paling lama pun masa sem bila ntah cuti 5 minggu..ni 2 bulan aku ak tak tau la nak buat apa..jadi bibik kat umah????hehe

memandangkan lepas raya nanti baru aku update balik blog ni, nak wish siap2 kat kawan2(bajet ramai yg baca blog ni.. :P) selamat berpuasa dan menyambut bulan ramadhan dan selamat hari raya aidil fitri..maaf zahir dan batin..hepi syawal! :)

raya nanti maila rumah..hehe

goodbye and see you soon !





1 power rangers yang comel:

atiqah razali on July 3, 2011 at 5:50 PM said...

saya ttbe terliur nak makan pasemboq...huhuh..

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez