Saturday, June 27, 2009

aku cam tak percaya...

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Saturday, June 27, 2009
aku da smpai kat umah smlm...dlm kul 8lbeh...blik ngn kak itah, kak piah, nat n zati...km berlma nek keta kelisa yang cumel dgn beg yang bnyk n berat terpaksa disumbat dlm tu..da la suma spisis kaki pjg2....adoi...lbih krg 8 jam lbih gak dok dlm tu..tp, nak bt cemana.."apa yang penting??!!...kerjasamaaaa..."haha..amik kau..cam tak caya ja ak dpt blik umah dah...

semalam smpai2 terus aku melantak nasi durian yg abah buat..ak tak pndg benda len da...thanks abah...luv u!!!heeheee..even mak and maklong and abg leh dok bt muka pelik tgk ak makn..kesah hapa aku..kat kedai mana juai...mak ak bt pun tak sesedap yang abah bt...fuhhh...kari ayam yang mak bt pun ak tak lyn smlm..br makan td..hehe..penangan nasi durian yg sgt hebat!!!bukannya tak dak benda yang berasaskan durian yg len, tp, semua ak pdg dgn sebelah mata...haha...smpai abah aku pnah kata," nti kawin jenuh laki kna blajaq bt nasik durian.."and yes!!!!!mmg kena pun!!!tak sdap, ak reject!!!!haha...

td bgs tgah lyn mohabbatein
tetiba try nak try connect wireless...sb abg leh kata kdg2 kat dpn kampung ni dpt wirelesss, aku pun try la...tgk2..amik kau..ad la....sonotnya!!!yes2..alhamdulillah..selamat sket laptop ak ni..bleh update avira...hehe...pdahal, nak merayap di lmn sesawang!!!haha...

okla....nti2 ak merayap lg...ak post lg..tata...slm....

2 power rangers yang comel:

Farihah Ahmad on June 27, 2009 at 7:58 PM said...

saya pn xcaya. (xda kaitan)

nur munira binti hamid on June 28, 2009 at 12:35 AM said...

nk cita bnda len sbenaqnya...isk3...

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez