Wednesday, June 24, 2009

pjg ceritanya....

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Wednesday, June 24, 2009
arini...24 jun 2009, ak da jwb xm last ak..object oriented programming for engineers..ece1121..adoii..sgtla azab aku amik sbjek ni..mmndgkan aku bkn student ece n aku mmg takleh nak cope or phm sbjek2 bwh ece, aku sgt2la tension+malazzzz+tak reti nak study untk final pg td..tu la psal ak merayau2 dlm laman sesawang ni smpai bleh bt segala blog..huhu....

alkisahnya, smlm aku tidoq lbih awai dr biasa dgn hrpn sng nk bgn n tak pening time jwb xm...dlm kul 12.30 aku da ltak bntal pink aku tuh kat muka and sumbat lobang telinga ngan earphne...smbil dok igt2 coding ap2 yang patut..huhu...tapi dlm sejam kmdia, aku bgn dgn tiba2...aku takleh tidoq!!!!!huhu...aku lapaq.....huhu...mkanan da takdak..igt nak tibai ja kitkat yang mdm tuti bg...tp syg la plak..huu...ak pun p la toilet..dkat pintu bilik, rumet ak, ab tgah smpu smpah sarap yang dikumpul dr kompatmen dia mmdgkn pg td dia da blik,membuta muka terkejut yang amat sgt...haha..da la tgh2 mlm..aku kuaq dr kompatmen ak dgn tiba2..mau minah tu tak terbeliak bijik mata...huhu..peh 2, km p la roilet sm2 dgn perut yang lapq...waaa..nk mkn.. tp pastu. ak landing2, sdaq2 da pg.......haha...takleh tidoq la kunun!

td pg lps xm, bkn pg la..tengahari...lpas bc paper metro, ak try la nk merayau2 d lmn sesawang..tp ntahla pasepa...cm hampeh ja..sat ja bleh bukak pesbukk peh 2 da tak dpt tenet..huhu...ak try punya try punya try smpaila ke ptg...tak dpt2..tension!!!!!ak br nak berfoya2..bergumbira lpas xm(mcm bleh dpt fulmark ja ..haha)...pastu da ujan...ak da la spisis t tak berapa nak berani dgq bunya ujan+kilat+guruh...so, ak pun pi la bilik nat..walaupun agk jauh untukku berjln dgn perutku yang bernyanyi2 riang..huhu...

cerita mlm plak..pas maghrib td, da janji ngn kak itah nak p makn ngan dia ngan nat skli..ak ngan nat tunggu punya tunggu dgn perut kami dok nyany lgu wondergirls tell me, lbih krg 45mint kendian brula kl npk kereta kelisa kak itah yang cumel tuh bergerak masuk ke parking lot asiah dan berhenti antara parking "principal" ngn ""asst manager"..huhu..ambik tmpat parking yanh bukan koman2 tu..huhu...then da msuk, dia ngan kak shad ckp td jem dr maryam nak ke asiah..huhu...ad ka patut..huhu..takpala..pastu km pun pi mkn kat cik awe 2...perut ak pun da sng pastu sbb da knyg..hehe...

then, da msuk bilik ak blik, ak pun try la nak merayau2 lg..still takleh connect..tension!!!!and nath dgn ap miracle yang mai tiba2..bleh connect..n ak gembira dan berbahagia..sb da bleh mearayu2 praktis tulih blog yang br nak bertapak ni..huhu...adoi..lmbt btoi taip..kalo ckp kan, da lm abeh..haha...ak mana reti ckp slow2 ni..hihi..kal bleh nak sm laju dgn tren...hhee..gil aapa...

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez