Wednesday, November 3, 2010

kepada kawan-kawan tersayang.

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Wednesday, November 03, 2010
assalamualaikum..
semoga kawan2 tersayang berada di dalam kebahagiaan dan keredhaan Allah.

saya tahu...
saya macam budak2..
saya tak cantik...
saya tak comel..
saya tak pandai..
saya pemalas...
saya bukan kawan yang terbaik..
saya cepat nangis..
saya cepat emo..
saya cepat down...

maafkan saya...
saya tak ada niat nak susahkan kawan2 dengan perangai saya..
saya bersyukur apa yang saya ada..
saya cuba jadi pandai..
saya cuba jadi rajin...
saya cuba jadi kawan yang terbaik..
saya akan cope dengan stress, tak nak emo2..
saya akan motivate diri saya sendiri..

saya minta maaf sekali lagi kawan..
mungkin kawan2 tertanya2..kenapa saya tiba2 tulis macam ni..
saya pun tak tahu kenapa...

tapi, yang saya tahu, saya sangat sayangkan kawan2 saya....
saya hargai kamu semua..
saya akan cuba bagi semanagt kat kawan2 even saya sendiri kadang2 tengah down..
kawan2, maafkan saya sekali lagi...

buat yang terbaik untuk hidup kawan2..
senyum selalu..
sebab mungkin senyuman kita yang ikhlas dapat sembuhkan mana2 hati yang terluka..
maaf juga kalau selama ni senyuman saya tak cukup ceria atau kawan2 dah xlarat tengok saya senyum


*saya sayang kawan2 saya*


saya cuba untuk tak nangis2 lagi..


6 power rangers yang comel:

munadhia on November 3, 2010 at 7:43 PM said...

alalalla...comeynya kak mun. ok, sama2 kita beri smangat ya.insyaAllah, kita buat yg terbaik! =)nt bwa yan terbang bersama2 sayap2 kakmun tu.hehe~ bina sbuah kapl trbang pribadi bt yan boleh? ;p kalau btul kakmun syg yan la.;p

nur munira binti hamid on November 3, 2010 at 8:23 PM said...

insyaAllah, gambatte!hehe..yan, tukar2 la..yan buat umah warna pink kat akak..hehe.. :P

atiqah razali on November 3, 2010 at 11:23 PM said...

xkan marah sebab status tqa...uhuks...

nur munira binti hamid on November 4, 2010 at 12:24 AM said...

tqa, status yang manakah??hoho..mun tulis petang tadi la..lepas balik exam, xbukak fb pun lagi tadi..hehe

SHOLLEH C on November 4, 2010 at 1:30 AM said...

touching2....=)

nur munira binti hamid on November 4, 2010 at 11:55 AM said...

sholleh, aku cam xpercaya kamu touching2..makan lebih ea semalam???haha

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez