Thursday, November 4, 2010

bila page mula digodek2..

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Thursday, November 04, 2010
assalamualaikum.. :)

hurm..stalker..what do u think????
  • xkisah?
  • biar je?
  • suka gila?
  • terharu?
huhu..jawapan aku, aku tak suka..i have my own life and please dont stalk me..sometimes aku rasa facebook da tak selamat..huhu...ok, kalau nak stalk aku, tak payah la bukak page siblings aku..isk..cemana nak cakap nih...maybe i was being too emotional..tapi, isk..

ok, for new friens, maybe nak tengok profile or albums, or tagged photos, its okay la kan..letak benda2 tu pun sebab nak bagi orang kenal kan..kalau taknak, baik tak payah letak..kan???tapi, kalau sampai pegi tengok siblings yang lain sampai tengok segala gambar dia..haish..seriously, rasa macam nak angin je nih..hurm..even u do that, tak payah la bagitaw pun kan..rasa betul2 macam kena stalk..hadoi la...

something that is annoying will always be annoying no matter what..that is what i think..huhu

sorry la kan kalau tersalah faham..huhu

6 power rangers yang comel:

meo on November 5, 2010 at 3:35 AM said...

can i be ur stalker?

huhuhu

just kidding...

slm kenal :D

nur munira binti hamid on November 5, 2010 at 12:35 PM said...

stalker tak bagitahu orang..haha... slm kenal :)

SHOLLEH C on November 5, 2010 at 12:56 PM said...

wow..di stalk.huhu.hot =P

nur munira binti hamid on November 5, 2010 at 3:59 PM said...

saja nk bagi aku rasa "hot" lagi??????

Jebikkot on December 6, 2010 at 2:55 AM said...

stalker is damn annoying...

nur munira binti hamid on December 28, 2010 at 5:50 PM said...

kak fiza, it is more than damn..can i say it "damner" or "damnest"???huhu

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez