Friday, December 31, 2010

a better year to think and to face

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Friday, December 31, 2010
assalamualaikum.

goodbye 2010 and welcome 2011!!!

hoho..seronoknya nampak nak sampai tahun baru..

alhamdulillah, setahun lagi usia nak bertambah..lepas ni, even blum masuk 23 tahun, bila orang tanya, cam pelik plak kalau masih jawab 22 tahun..ke macam mana?huhu..

tahun ni, overall ok la kot...even banyak sangat halangan yang aku kena redah..sampai pernah rasa down sangat2 dah.

hurm, xtahu nak tulis apa untuk entry terakhir tahun 2010..banyak memori tercipta tahun ni..plus benda2 tu semua dapat ubah sikit personaliti aku..mungkin tak banyak dan orang lain xsedar pun..tapi aku tetap percaya dengan diri sendiri dan berharap tahun 2011 aku mungkin jadi yang lebih baik. aku hanya merancang, tapi Tuhan yang tentukan segalanya..

entahla, tiba2 mood sedih dan sayu menjelma..sungguh rasa macam tak ada apa2 perasaan ni.hurm, it's okay..biarla kan...sunyi ja rasa..sampai bila ni..huhu..takpa, saya kuat!huhu

there might be a better year ahead and goodbye to all the sad memories and all the pain that i got this year.. and i am still searching a new impulse to boost up myself to be a better girl..oopss..okay..change the girl with the lady :)


1 power rangers yang comel:

Farihah Ahmad on December 31, 2010 at 10:46 PM said...

welcome to my room oso :)

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez