Tuesday, December 28, 2010

a short story of depressed, cry, and smile.

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Tuesday, December 28, 2010
assalamualaikum~

hari ni hari selasa, tak ada kelas satu hari..tapi, bukan nak cerita pasal hari yang tak ada kelas ni..

tekanan perasaan...

hurm..
aku sedar, aku ni semakin lama selalu menyusahkan orang2 sekeliling aku..tak kira la sapa pun and kat mana aku ada masa tu..aku ad kat sini, aku susahkan keadaan orang yang kat sana.orang yang kat sini tu pun mungin terasa aku menyusahkan...

minta maaf banyak2..aku dh lama sangat rasanya bergantung kat orang lain..tapi belum tiba masanya lagi aku menyenangkan orang ..aku tak mampu lagi..aku boleh berdikari..tapi, tak perlu cakap aku menyusahkan orang..aku sedar dah lama..

ya, aku memang selalu terasa hati tapi kalau disenttuh benda2 sensitif macam ni, aku akan jadi stress..dan bila aku stress, akan effect masa tidur aku..aku tak pasti insomnia atau apa..tapi, yang aku tahu, sejak aku mula fikir hal yang buat aku stress, aku dah mula susah nak tidur..aku kena bagi betul2 penat dan mengantuk, dan baru aku boleh tidur..

aku tak mencari masalah itu..aku sendiri tak mahu..aku tahu, sangat2 membebankan aku..aku dah usaha..mungkin masih belum cukup..aku hanya percaya ni ujian untuk aku..untuk bagi aku lagi matang daripada sebelum ni..insyaallah, i will gain it..

sesungguhnya, aku sangat2 tak bersemangat sekarang..nak habiskan tulis entry ni pun macam banyak halangan..typo merata2..

nota kecik:

to my fellow sailormoon friends, only God know how much i miss all of u to hang out like before..to think of our joys before make me cried..love all of u from the deep of my heart..and i'm crying right now. :(

to that one person, thank for makes me smile this week..it was a long time break for me to have such that smile..it may be stopped at any time but i am really thank u that i have smiled :)


5 power rangers yang comel:

Farihah Ahmad on December 29, 2010 at 12:52 AM said...

bila kena buat thesis, lagi susah. hidup jadi huru-hara completely :((((

nur munira binti hamid on December 29, 2010 at 9:49 PM said...

wooo..lmbt lagi nak buat thesis2 tu..huhu..fighting, kak farihah! :)

atiqah razali on December 29, 2010 at 11:30 PM said...

i guess i know who that person is...i'm sure he ops.... "her" will make your day begin and ended with "indahnya ciptaan tuhan"...

hope n pray for your happiness dear...

~papaya~

nur munira binti hamid on December 30, 2010 at 12:16 AM said...

tiqa, luv u dear..hihi..but.."her"???

atiqah razali on December 30, 2010 at 12:24 AM said...

its just the connotation...ala konon2 pompuan la...ngahahah....x nmpk ada (" ") ...hahah

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez