Thursday, February 24, 2011

hari yang stress

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Thursday, February 24, 2011
assalamualaikum..
stress ja bila baca tajuk pun..hehe
semalam adalah hari yang sangat stress..serius..tak main2 ye.pagi2 rasa macam sangat malas nak p kelas..end up pakai baju kurung dan tudung yang sangat2 tak selesa..huhu...

then dalam kelas space, sir menyerang..huhu...adakah dia dah cam muka aku???dengan bangganya aku cakap teori yang salah...dah tak macam budak engin..mungkin bukan budak engin pun bleh pikir yang betul.malu.

pastu dapat result midterm..memang rasa nak menitis air mata..kenapa memang tak ada jodoh dengan subjek ni????huhu

then kelas ketiga, aku jadi blur, otak dah tak dalam kelas..merayau merata..end up aku rasa dapat faham cemana nak determine controllability and observability for 2x2 matrices ja...misery~

time lunch aku p beli sandal crocs tipu warna hitam ada gambar hello kitty..kiut gila..kasut la..not me..semua tahu..hehe..dah tak sanggup nak p kelas pakai wedges..haha..even wedges tu sedap je kat kaki...

then masuk kelas keempat, hanya mampu melihat segala equation and theory...otak aku dah tak dapat proses...mengantuk pun ya jugak..tapi boleh tahan la lagi...

pastu p derma darah..wooo..best gila kali ni..hehe...

malam semalam ada dua meeting..mula2 pasal program kat kg orang asli mgu ni..dgn mahallah nusaibah and uthman..dalam meeting da rasa annoying..tapi layankan je la..ye la, mahallah asiah xd pengalaman lagi buat benda2 macam ni..diam je la..huhu..ada makna tu.

then habis awal. pastu terasa nk makan coklat..so, patah balik dari econs ke centre..nasib kedai bukak lagi..stress tiba2 sebab tak dapat nak p program yang lain..tak kisah la kalau ada yang ckp aku lebihkan mrc..yes, i am.plus nak cakap aku xnak join sebab kisah dulu..yang tu memang tak bleh blah..get lost la dengan reason yang tu.huhu

then nangis sorang2 kat center..kat situ gelap sikit..so, bolehla nak feeling jap.

then g meeting lagi satu dengan kak fiza..patah balik ke econs..

by the way..semalam dapat nangis sepanjang jalan..a cure for me..

sorila la selalu tulis entry yang entah apa2..entry ni pun..


1 power rangers yang comel:

SHOLLEH C on February 26, 2011 at 10:39 PM said...

power rangers pn nanges jgk ka?hehe

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez