Thursday, February 17, 2011

superposition.

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Thursday, February 17, 2011
assalamualaikum..

eh, baru perasan entry sebelum ni yg ke 111..cantik je nombor..hehe

ok, superposition..
mengikut dr waqar, my aerodynamics lecturer, it means that something that is being added up to something to equal something new..dalam bahasa melayunya, hasil tambah la..haha..see..ala2 kompleks je kan term tu..huhu

actually, nak cerita yang ni.

abang aku : tadi pagi surat lawyer sampai kat umah.kena pindah dalam masa 3 bulan.
aku : eeeee..bengong.

aku rasa macam jantung aku tiba2 berhenti berdegup..serius rasa terkejut..da tahu kena pindah.tapi sebelum ni tak tahu exact date tu bila lagi dan still tak confirm benda tu. and umah tu dah renovate lagi masa abang aku nak kawin hari tu. dia duduk sekali..bukan umah aku ja, ada jugak umah lain yang dah renovate lagi gempak dan besaq plus ada satu yang tengah renovate..huhu..boleh imagine tak, perasaan penduduk2 kampung masa tahu nak kena pindah dalam masa 3 bulan?mana nak cari rumah yang okay kat penang tu??flat sangat banyak kot..tpi jenuh la makcik2 semua nak naik tangga umah flat and tak tahu la cemana depa nak sesuaikan diri..even aku pun tak nak..huhu..kalau baru kawin takpe la jugak..ni dengan haiwan2 ternakan lagi..mana nak sumbat weh...T_______________T

sebelum ni da penah buat demonstrasi bagai..masuk paper sana sini..jumpa yb sana sini..menteri sana sini..tak tahu la nak buat apa lagi..dulu2 ok je penang tu..sejak dua menjak ni yang jadi tak tentu hala ja..awat xmo lupuskan dulu kampung2 cina kat penang tu?????


superposition kat sini, rasa cam malang bertimpa2..huhu..

3 power rangers yang comel:

atiqah razali on February 17, 2011 at 1:08 PM said...

sabar2..dugaan tuh...huhu...doa byk2..

Jebikkot on February 18, 2011 at 2:43 AM said...

sebab yg nak wat some binaan ke?
tp mmg la..dh berthn org dok situ kn...pampasan pe cite?

nur munira binti hamid on February 18, 2011 at 11:17 AM said...

tqa, tenkiu..huhu

kak fiza, maybe la..tapi before ni ada 3 umah kena pindah..cakap nak buat tu la, ni la..sampai skrg bekas umah2 tu jadi kawasan semak. pampasan tak tahu lagi..

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez