Friday, September 24, 2010

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Friday, September 24, 2010
duniaku kini sgt serabut..ak sendiri pening dan tak faham dgn diri aku..rasa mcm menyusahkan orang lain, banyak buat salah kat orang, kecewakan orang..tapi aku rasa aku dah buat yg sehabis baik..pada masa yang sama nak jaga hati semua pihak..tapi ak terus lupa pada hati aku sendiri..bila tersedar yang aku dah tak tahan, baru aku mula layan diri sendiri..dan orang2 lain mula aku tak hiraukan..sebab mungkin apa yang ak patut jaga dan beri komen tu da basi, lapuk dan xda kesan..berbuih2 aku berckap..keadaan tetap sama..setiap orang ada otak dan hati sendiri..tak perlu nak minta komen kalau lepas tu rasa komen yang aku bagi tu tak membina..ok, wajarkah aku bagi komen yang membina pdahal dalam hati aku cakap, padia dok pikiaq lagu tu..huhu..sungguh aku tak suka sifat begitu..walau apa saja niat di hati..setiap nawaitu orang lain xdapat baca..begitu juga dgn keikhlasan..xperlu gunakan sesuatu untu dapatkan sesuatu..mcm makan mee sebab ada udang...aku taknak jadi mee yang orang makan sebab nak makan udang...aku sgt2 alergik dgn mee dan udang..begitu juga dengan perangai macam tu...tp, ketika mee dimakan, mungkin mee itu rasa dia bertuah atau apa saja lagi..bila kebenaran yang mungkin mee tu tahu dan sedar sendiri, mee tu rasa diri dia macam tak berguna dan dia harus jaga jiwa dia sendiri..jgn biar dipergunakan lagi...
ok, abeh cerita mee...
nanti mungkin ada erita makanan lain,erm..xpyhla makanan..makanan tu sedap dan kenyang..kalau ak dah sangat2 xtahan..mungkin keluar benda lain yang lagi dasat..peduli apa...aku bukan aku yang dulu..tiba2 dapat semangat xnak jadi lembik lagi..
maafla kalau ada yg terasa..aku suarakan apa yang aku rasa..ak xsebut nama sapa2...apa2 yang aku alergik, aku tetap alergik..tak kira apa saja alasan..aku tetap benci!

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez