Wednesday, September 22, 2010

serabutdukalara

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Wednesday, September 22, 2010
jalan hidupku mula terasa durinya..
denai2 yang aku lalui saban hari sudah hilang padatnya..
kakiku dibelit akar yg berkeliran..
sungguh aku tak mampu berjalan...
tanganku dicalar duri lalang...
pedih dan siksa...
sungguh empat keratku hanya mampu menahan tanpa melawan...
aku sudah tidak punya daya..
aku hanya punya keyakinan..
yang menipis hari demi hari...
menitiskan sesuatu saban hari...
aku akn terus bertahan...
tiap onak, duri...
melintang atau membujur...
aku tidak peduli..
akan ku kejar cita2 yang satu...
walau sekeras kerikil halangannya...
walau sepahit hempedu rasanya..
walau hati mulai gusar dan gundah...
aku harus percaya..
takdirku di sini..
mengira dan terus mengira...
aku mesti yakin...
diriku mampu jadi yang terbaik..
walau ak sedar....
aku tak mampu menahan segala yang datang...

mood:sangat2 serabut :(

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez