Friday, September 3, 2010

seminar oh seminar

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Friday, September 03, 2010
seminar 1 ngn seminar 2 credit hour dy 0.5 je..
tp penangan dy, melampau2..huhu

meh nk cerita
sem lpas ambik seminar 1
hujung2 sem kena bt final summary...
kena hantar hari jumaat..
hari jumaat tu jugak ad final mechanical lb kul 9pg...
pastu kul 2 ada final quiz seminar 1..
so, malam tu aku xtido ye...
sbab buat summary...
dgn study utk quiz n test lab..
huhu..
malam tu jugak kaki aku terseliuh...
esoknya sakan ak menampal kokyok..
huhu...

ok laa..tu cerita seminar 1

erm, maybe kaki ak lg dasat kot bengkak..huhu*hiperbola*



sem ni ambik seminar 2 pulak
azab lebih kurang sama jugak..
seminar 2 kena buat presentation
before tu kena buat research
tp aku research guna encik gooooogle ngn makcik wiki2 ja..
gila jahat~
so, sekarang baru habis buat slide dia
esok nak bagi prof mirghani yg sgt best tu tengok...
ak cam dpt agak dy nk ckp ap...
"good2..very good sister"
hehe
da tu je ayat feveret dy..haha
n ak xtdo lg dr semalam..
mcm buat summary seminar 1 dulu
tp pasni nak tido...
n xnak kuaq bilik..takut terseliuh~
dejavu!
huhu
mata ak da mcm panda
panda tgk pun tabik kot...


cm ni la mata aku..lebam..huhu..anyway panda ni comel..so, bleh x samakan panda tu ngn aku?hihi

da aa..nk tdoq...da kul 6suku..huhu..ngantuk cam kucing da nih

notapink*blog saye da bnyk gambr..puas hati x kak fiza..hihi :P

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez