Saturday, January 8, 2011

bengang.

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Saturday, January 08, 2011
salam~
okeh...at the same time title kat blog post dengan status facebook benda yang sama.

hari ni mungkin hari bengang sedunia untuk nur munira binti hamid..

sungguh-sungguh bengang.

sangat-sangat bengang.
really bengang.
hurm..pa yang aku membebel bengang2 ni????

hari ni rasa buat semua benda jadi salah..sedih..pagi-pagi rasa macam dah ala2 bengang sebab xdapatkan gambar semua atlet..tapi bukan aku sorang..and problem tu solved jugak petang tadi..alhamdulillah..

before semua2 tu settel..p makan kat kafe aminah..serius, tekak aku tak kena dengan makanan kat situ..most of them..so, makan je la nasi ayam..jenuh nak habiskn.tapi, alhamdulillah.aku kenyang sampai petang..hurm..kat asiah dah xda kafe dan kiosk.maka bertempiaranlah lari penghuni asiah mencari sesuap nasi..huhu...aku pulak dah dekat seminggu lebih macam xada perasaan nak makan nasi..aku memang tak larat sebab tu.tapi, alhamdulillah.tadi dapat jugak habiskan nasi ayam tu dalam masa 30 minit..kalau tak, memang dua jam baru habis.ok, kalau yang kenal aku, memang akan bantai gelak kalau aku cakap aku tak lalu nak makan..tapi tu la realitinya..dah 2minggu aku xlalu nak makan..sudah2 la tu gelak..huhu T_________T

lepas tu petang tu pukul 4.30 terus p kelas skill recreation kat admin..kelas aku kat admin tr 16.sumpah tadi tak taw kat mana..aku p awal sebab nak solat kat masjid sebab memang tak sempat sampai pukul 5 kat situ kalau solat kat bilik.then lepas solat cari kelas macam nak gila aku rasa..kelas kat situ dah la serabut..takda signboard lagi.last2 jumpa jugak lepas setengah jam cari. then xda pun kawan yang ngam dalam kelas tu.sumpah sangat2 busan dan rasa cam nak angin ja..xpa, kuatkan semangat..nanti2 ok kot..sesungguhnya rasa sangat2 menyesal pi tukaq kelas..huhu

malam pulak, ada briefing dengan game coordinator. dah 3 hari meeting pasal usc..geram.awal2 xnak buat meeting so boleh prepare segala benda slow2.ni dah minggu depan nak usc baru nak beria meeting.macam aku xda assignment yang nak kena buat. tu la..join lagi..nak tak nak, kena buat jugak.ok, orang lain pun ada assignment gak..bukan kau sorang.

ok, sesungguhnya aku sedar, aku bukan orang yang sempurna dan jauh sekali nak sempurna.aku adalah aku.aku susah nak marah sungguh2. aku sensitif dan aku suka pendam apa yang aku rasa awal2.aku pendam dan pendam dan pendam sebab aku harap orang tu faham yang aku tak selesa, tak suka dan rimas. aku tahan selagi boleh. tapi bila aku dah sangat2 marah, aku akan sangat2 meletup dan semua benda yang aku pendam tu, confirm aku akan lepaskan masa tu jugak..masa tu jangan nak cakap selama ni aku hipokrit or whatsover.da besar, sendiri mau ingat la.bukan budak kecik lagi okeh?benda simple pun susah nak faham.aku senyum bukan bermaksud aku suka.ok, cakap la aku talam dua muka or apa2 ja la.sesuatu yang bagi aku rimas, aku akan tetap rasa macam tu. tapi lepas ni, jangan la pulak ingat aku senyum dengan tak ikhlas.huhu..aku akan senyum selagi boleh.jangan cuba nak test takat sabar aku.


sori, terbebel dengan panjang dan berjela.abaikan ja kalau xsudi nak dera mata atau otak nak evaluate ayat2 tu.

maafkan aku kawan2 kalau ada buat salah. jadi gelabah tak tentu pasal.
jujur dalam hati, benci tengok post ni.tpi jauh di sudut hati rasa sangat2 lega.

smile to the world and the world will smile to you.

bila marah, kita akan jadi orang yang paling hodoh di dunia. bla kita gembira, kita akan jadi orang yang paling cantik di dunia..

smile.
:)

nota kecik : thanx kak fiza sebab beg tu comel sangat..rasa macam nak tidoq ja ngn beg tu.. :)

2 power rangers yang comel:

Jebikkot on January 10, 2011 at 3:42 AM said...

akak x perasan pn mun bengang?sori tau..but hope at least the ending will make u happy even just a lil..
be haengbok always..jgn tensen2 ye =)

nur munira binti hamid on January 10, 2011 at 11:25 PM said...

hilng bengang kejap masa jumpa akak tu..tenkiu2..tgk beg comel lagi..dah balik bilik..terasa balik nak bengang2 tu..huhu

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez