Saturday, January 22, 2011

:)

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Saturday, January 22, 2011
assalamualaikum.

ehem..
budak perempuan yang sangat2 stress semalam dah oke hari ni...

pagi tadi dia p kelas recreation, tapi dia xnaik pon kayak tu..sebab cian kat kawan2 yang lain yang tak pernah jejak kaki dalam kayak..isk3..

lepas tu dia p centre..dia p beli selipar jepun saiz 8 warna pink..hehe..nasib la kau murah wahai selipar..sesungguhnya kakinya amat hodoh dan nampak macam kaki raksasa di selipar pink bersaiz 6..huhu..tu pun nasib xda saiz 9..kalau x, da lama dia rembat..dasar kaki besaq! erm, yang saiz 6 tu, nanti bawak balik rumah, sebab kaum2 hawa di rumah berkaki comel.hihi

then dia beli cadbury bar mixed nuts buat bekalan nak study control systems..tapi malangnya, lepas study 4 page, cekelat tu da abeh~isk T___T

tapi dia still buat benda2 yang hampeh macam caj handphone tapi x on charger lepas tu pelik kenapa handphone tu masih xda bateri..sendiri bagi cuak..

lepas tu tadi blogwalking kat 3 blog serentak dan semua blog tu ada autoplay music..dengan volume yang agak kuat..dia terkujat sorang2 di dalam bilik..

yang paling tragis, lepas penat jalan dari tasik maryam ke centre ke asiah, kat kafe asiah, dia beli makanan untuk lunch..masa nak letak barang2 atas katil, dia tercampak sekali plastik air teh o ais limau.diulang, atas katil ye.kemudian dia menjerit2 sebab terkejut..apekah???? nasibla cadar tak cedera dengan teruk sebab ada kain batik di situ..isk3..

stress dia da hilang tapi hampeh masih wujud..sila maafkan diri dia..huhu

terima kasih banyak2 kat kawan2 yang melayan dia yang stresss semalam..hari ni semua da settel..dia sayang semua kawan2 dia!!!!

2 power rangers yang comel:

atiqah razali on January 22, 2011 at 8:58 PM said...

hahhaa....i lap u...

nur munira binti hamid on January 22, 2011 at 9:35 PM said...

jom lap sama2..haha..

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez