Thursday, January 6, 2011

kita rumetla!hahaha

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Thursday, January 06, 2011
assalamualaikum~

petang tadi berlakunya satu kejadian yang bagi aku gelak guling2..at the same time malu gak..hihi

memandangkan usc da tinggal beberapa hari ja lagi, so kena buat accreditation card untuk athletes..so, tadi nak mintak gambar kat atlet2 yang belum bagi lagi untuk track and field..so, aku pun mesej la kat mereka2 yang berkenaan..berapa banyak 'so' la!

mesej tu mcm ni...

aku : salam. sapa2 yang xbagi gambar lagi tlg bagi sebelum pukul 8 ea..kat bilik g2.5.thanx :)

tiba2, masuk satu mesej ni...dari atlet la..tapi tadi tengah ngantuk2..so, terus baca mesej tu...

atlet : nak bagi kat sape ea???
aku : bagi kat saya..kak mun..
atlet : hahahaaaaa..kita roommate la...
aku : hehe..sori, terlupa adik rumet nama athirah..hehe

cam sengal ja rasa time tu..memandangkan budak ni bagi nama ad-hoc, so aku pun xthu dia duduk bilik mana..sebab kalau ikut form awal2 tu, ada number bilik..plus..aku susah sikt nak cakap dengan orang yang pendiam ni..hehe

aku tahu la adik rumet nama dia athirah..tapi tu je la yang aku tahu pun..xpernah la pulak sembang beria dengan dia..huhu...

so, tadi lepas masa jumpa aku dalam bilik nak bagi gambar, dua2 orang bantai gelak2..nasib xguling2 ja..hoho...

lepas ni kena ambik tahu pasal rumet2 ni..malang betul sapa dapat kakak rumet macam aku1 :(

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez