Sunday, October 17, 2010

the edge

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Sunday, October 17, 2010
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)
last week, october 8 until october 10, i've went to perlok, sungkai, perak..for my ccrn 3151(recreation skill) practical outing...now, i missed all the sweet memories there..uiks..mamun ke apa tetiba speaking2 an...haha

well, masa nak p, rasa cam berat hati sgt2 sb byk assignment xsiap lagi, plus, nk kn bwk beg besaq...n kwn2 pun semua cam xmo p...so, tu da bg bad effect..huhu..but, before p, aku sgt2 berharap semua akan jadi ok..semua orang akan enjoy masa camping...

kat tempat camping tu, macam2 jugak la benda yang kami buat...practice navigation, yang aku still xconfident sampai sekarang, masak2, floating, spider web..and kami semua xkan lupakan lagu shake banana, katak kembung kempis, and mcm2 lagi yang jadi kat situ...

towards the end, semua orang happy and da sampai uia, most of them kena siapkan project..especially budak2 kaed..cian depa..aku plak, tertido dr mlm smpai pagi, dgn xtutup lampu, xtukaq baju...huhu...pembaziran elektrik!!!!

erm, gambaq memang xdak la..sebab ak pegang handphone pun masa nak tdoq ja..tgk kot2 ada org call or msg..tp, xdak pun..well..single kan..huhu

okay, habih cerita pasal camping..

erm, laptop aku rosak..kena tukaq lcd..memandangkan aku punya laptop tu dell, mmg skrin dia nala la kan..lebih kurang ngn pc punya skrin.so, nk tukaq lcd, mmg mahal..dlm 600 lebih..abg ak n org kat aincom (kedai komputer kat engin) suggest ak beli monitor pc, then connect kat laptop..huhu..skarang, bleh bayangkan x, cemana aku taip guna dua benda tu, skrin kat tepi, wah..cam laptop alaf baru (btw, xbeli lagi pun..hari ni cuti..esok kot p tengok monitor)...hope dapat flat screen monitor..huhu

final exams start 31 hb ni..and recreation punya final exam, sabtu depan..23rd oct..seram, risau..semua ada..mungkin laptop aku rosak, nak bagi aku peluang nak study secara konvensional..study guna buku, buku, dan buku...no more manual solution, slides...huhu...and, no more google, wikipedia, engineering edge, n segala macam website engin yang ak selalu refer kalo xfahm apa yg ada dlm buku..hurm..kena baca ayat2 dlm buku tu beratus2 kali le nampaknya...

the, no more fb status setiap hari, no more blogwalking ke blog2 yg bg inspiration kat aku..nak buat apa pun kena masuk cc..cc sejuk!!then, assignment semua kena print!duh~

hope that my beloved pink laptop will be fixed soon..meaning sem depan la kan..huhu...
T________________________T

1 power rangers yang comel:

atiqah razali on October 17, 2010 at 5:34 PM said...

then skang mun on9 kat ne?

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez