Sunday, October 31, 2010

moon crystal power!!!

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Sunday, October 31, 2010
salam..baru abeh exam thermal sciences..mec 2705..ha..dengan course code sekali..stress2..xdapat nak buat yang sehabis baik!padahal senang je kot yang aku xsiap tu..huhu..xsempat nak revise balik soalan tu..sangat2 sedih..hope dapat pass...da tak pikir da dapat gred apa..asal lepas..kalo da jawab macam tu kan..pass pun da cukup syukur..

give me some sunshine, give me some rain, i wanna grow up once again..

harapnya, dapat grow lagi perasaan nak study utk subjek seterusnya..mechanics of materials..hurm..killer macam thermal jugak..apa2 pun kena teruskan berjuang...study sampai rasa konfiden boleh tackle semua soalan tu..soalan2 tu senang..tak susah..hu..betapa think positivenya..hehe..tenang2..haha

moon crystal power!!!make up!!!

ini semua penangan sailormooon!!!tensen je, bukak movie sailormoon-r..sedih woo..demi tuxedo bertopeng dan sailor2 yang lain..sailormoon sanggup guna silver crystal power...power tu akan matikan sailormoon..tapi last2 semua selamat jugak..hehe..

hurm..betapa rindukan zaman kanak2..tapi aku rasa, ikut pandangan aku la..sailormoon ni macam naruto la jugak..kartun yang ada faedahnya..meaning, bukan setakat kartun yang entah apa2..kalo naruto, kita dapat rasa betapa susahnya nak dapat kejayaan(ayat skema..hehe)..sailormoon plak, ada unsur2 astronomi..hehe..since creator dia ada belajar pasal astronomi..so, as an aerospace student, aku sangat2 suka kartun ni..hehe..






erm, nama ja macam sailormoon..tapi semangat cepat sangat down tak macam sailormoon..huhu..maybe bila2 kena activate moon crystal power~

im waiting for my own mr tuxedo mask..hehe..mana mau cari???




tapi, sailormoon seksi..haha
"in the name of the moon, i will punish u!!!
hehe
bai~

3 power rangers yang comel:

atiqah razali on November 1, 2010 at 2:20 AM said...

teroskan mencari Si topeng je Sailormoon...Dengan Kuasa Bulan..terangkanlah Dunia dan Bumi ini....weee...ngee~~~

~papaya~

アリス様 said...

dengan kuasa bulan akan menghukummu! hahhaahah sailormoon la plak kan..ak suke sailormercury sbb die je cam sane skit yg lain bodo2 alang.ak suke gak sailor jupiter sbb die hot.(mcm ak)hahahah. mane tuxedo mann ni~
good luck tok mom! ak akan serang blik ko moon! just tunggu~

nur munira binti hamid on November 1, 2010 at 11:44 AM said...

tiqa, cari la ni..haha..cik tiqa, xterang lagi ka nama saya ni ha..hehe

alis, aku tengok ang da macam sailor venus je weh..haha :P
ntahnya, tuxedo mask aku cam malu2 plak nak tonjolkan diri sebenar..haha
good luck kat ang gak..mai2 serang bilik aku ni..agak2 xdapat jawapan ke, xfaham ke kan, aku bending ang macam beam..trusses ka..hehe

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez