Friday, October 29, 2010

nak muntah.huhu

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Friday, October 29, 2010
salam...
tengah2 malam ni, tengah study thermal sebenaqnya..tapi...hati aku dah melencong ke tempat lain...dah tak boleh nak fokus apa yang aku study dari pagi tadi..otak overload??tak mungkin..aku bukan budak genius atau budak rajin yang otaknya sentiasa beroperasi dengan mantap selama 24jam..aku budak biasa..yang tak punya apa2 kelebihan macam tu melainkan kena cari sendiri..

exam makin hampir..tapi, aku rasa tak banyak yang aku dah study..aku tak rasa macam aku dah ready nak masuk tempat exam..subjek thermal ni da buatkan aku tak lalu nak tengok suhu..celsius tukaq pi kelvin, dok ukaq macam2 lagi..waaa..rasa macam nak muntah..

hari ni, dalam tengahari tu, yan mesej bagitaw result recreation da keluaq..cikgu sent emel...hehe..alhamdulillah..aku tak sangka dapat macam tu..cikgu sangat2 pemurah..hehe..tak sia2 pi camping, ghembiang (bawak) beg berat2 sampai nak ghebeh (tercabut) bahu..tak sia2 aku letak lagu katak kembung kempis dalam buku log...hehe..berita tu sekurang-kurangya dah bagi hari aku cerah, gembira..terima kasih cikgu rudi dan kawan2..

menjelang petang, aku masih semangat study thermal, buat soalan2 dalam buku..tapi, menjelang malam, aku mula nak muntah...macam ada benda tersekat yang xmau keluaq..ish..kepala pun dah berdenyut2..huhu..semoga Allah bagi aku kekuatan nak abehkan study thermal sebelum hari ahad ni...

erm, dah tengok mv hoot..from so nyuh shi dae (snsd)..tenang sat hati yang serabut...hehe


brayton cycle


otto cycle


rankine cycle

ni antara cycle2 yang nak kena inagt dan taw cemana nak kira dia punya properties macam temperature, pressure..huhu

erm, nak muntah tak tengok gambaq2 tu?hehe

3 power rangers yang comel:

Farihah Ahmad on October 30, 2010 at 1:26 AM said...

uweeeekkkkkhggg!!!

-tlg muntah. baek hati kan??

Izzah Radin on October 30, 2010 at 1:29 AM said...

hehehehe...nasib baik sy da lepas subjek ni.. =)

bukan nk termuntah...nk tercabut jantung tgk soklan dia nnt..heee~

nur munira binti hamid on October 30, 2010 at 3:25 PM said...

kak farihah, thanx tlg muntah..hehe..sila pastikan muntah itu warna pink. :P

izzah, huhu..hope kalo trcabut jantung, sempat bubuh balik n tampal sebelum abih masa nak jawab..haha

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez