Tuesday, October 5, 2010

pink pink and pink~

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Tuesday, October 05, 2010
*hope entry ni xd bg org dpt munth pink..hihi*


dengan ini,
nur munira binti hamid,
dah xmo emo2 lagi..
tak baik untuk kesihatan...
haha...
berapa hari la boleh tahan...
hari ni saya sangat2 tak tenang okeh...
semalam mengidam sgt2 nak makan sate..
mengidam tu teringin ye..
dah buatkan saya emo..
kena pulak masa tu tengah buat assignment MOM...
haish...
makan kuih raya pun xnak jugak...
huhu
jadinya..
hari ni ke kelas saya serba pink...
bold pink ye
bukan pink yg lemau, slow tu...
setiap kelas mesti org cakap camni...
"moon, pinknya!"
"akak, pinknya!"
"adik, pinknya!"
nasib xde yg ckp,
"sis, pinknya!"
ahahaha
nampak sgt xkenal aku, nak komen2 plak ea..
erm..pink sangat ea?
maaf byk2 la klo ad yg tensen tgk aku hari ni...

conservation of tension:
(tudung+baju kurung+jam power rangers+beg+buku nota)pink terang=nur munira

ha..tu aa equation dia..
solve la sendiri ea..simple math ja tu...
xda nombor...
semua aku letak variable..hihi
ok, stop mengarut!
bai~

2 power rangers yang comel:

izzati on October 5, 2010 at 10:28 PM said...

comelnye blog awak :)

nur munira binti hamid on October 17, 2010 at 12:05 PM said...

tenkiu2..hehe

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez