Sunday, October 3, 2010

rasa dalam jiwa

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Sunday, October 03, 2010
mcm2 aku rasa....

seronok???
erm, boleh la kalo nak consider....
sedih????
lebih kurang dgn seronok...
but it may arose anytime..
wuwuwuwu....
well...
dua minggu yang sangat2 tension utk diriku...
da abeh....
tp minggu baru da nak sampai ni...
keja2 yang dapat dari minggu lepas...
kena antar minggu depan..
dont ever think that keja tu seminggu tempohnya...
agak ad hoc..
tapi, kalo xgila, xengin namanya...
hurm...
emosi tengah xstabil lagi...
sebab???
weekend ni ad konvo uia..
semalam konv dak engin..
oh, aku sanagt2 sadis, sayu, semua ada...
tgk kak mun n kak fiza da pakai robe uia ngn hood maroon tu..
jeles..
xsure dpt grad on time or tak..
benda ni sgt2 buat aku emo...
huhu...
sepatutnya, kalo camtu rasa...
kena study rajin2, jwb exam kaw2...
tapi...
kenapa aku still cam bangang ja ngn subjek2 aku ni...
aku dah try study sampai fhm betul2..
tp nape nk jwb soalan exam rasa cam apa ja..
huhu....
i have to motivated myself again~
by the way, congratulations to my seniors...
happy graduation and hapy commencement to ur career..

and ad kak pijan pesan kat aku
"mun, mu blajo bg pointer molek2, lebih dari 3.00,
nanti konvo best woo..."

and kak hanis pesan,
"grad nti bg pointer lebih dari 3.00,
senang company nak bagi keja"

duh~should i be happy or crazy rite now????

having 3.00 and above is not an impossible but once u r an engineering student at iium, not genius, with nice on class but cruel on marking international lecturers....hurm....

keadaan itu sungguh sgt senang bagi aku down~huhu

ok, should motivated myself again..
dah la mun...wake up!!!

0 power rangers yang comel:

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez