Sunday, October 24, 2010

recreation skills

fantasi sailormoonku nur munira binti hamid at Sunday, October 24, 2010
asssalamualaikum..
dengan ini, aku dah tak ada apa2 hubungan dengan recreation skill level 1..haha..tadi baru ja sent emel kat cikgu rudi..cikgu nak kami buat jugak log book..baru taw tadi lepas exam..sepatutnya, memang wajib buat, tapi, dalam section aku tu semua busy..jadi, cikgu kesiankan kami dan sayangkan kami, cikgu suruh buat kalau mampu dan kalau tak hantar sebelum pukul 12 tengahari tadi, markah log book,cikgu bawak ke final exam..tapi tadi cikgu cakap ad ubah2 markah, so, kami pun kena buat jugak la buku tu...tulis experience masa kat sana ja pun tak pa..so, aku pun buat la kan..
masa tengah seronok dan ghairah mengarang tu, aku pun mula la rindu-rinduan dekat kawan2 sekelas..teringat macam mana bleh kenai mereka2 ini:
  • lala: budak engin tapi aku tak penah noticed dia even kat surau engin. dia penah nampak aku kat program gemada.dia budak bio and sama batch ngn aku..mula2 kenai malu2, pastu lani dua2 sama2 sewel..yang bestnya, dia orang kedah..so, bleh speaking utara kaw2 punya dengn dia.hehe
  • yan : budak kaed..archi tu..dasat2..kecik ja..comel n cantik..adik la ni.tp da 3rd year..masa kenai dalam kelas, punya sopan dua2 orang..lani, aku, lala ngn dia dah satu geng..sama2 bleh buat sewel..hehe
  • kimah : aku taw dia budak engin..tapi xpenah tegur pun..sebab aku rasa dia macam sombong ja..haha..sori la kimah..syg ang!hehe...tp da kenai, dia sgt gila2 sampai aku rasa cam nak lempang2 ja kadang tu...hehe..
  • pijan : leader grup aku..dak kaed gak..aad..sgt comel..kecik ja..hari tu dia yang bawak p beli barang2 kat tesco..time camping, selalu bgn pagi2 buta and ajak aku mandi..haha..sejuk ye cik pijan.pastu even aku asssistant dia kat camping, selalu ja xmo dgq ckp dia bila dia soh aku ganti..hehe
  • fad : kawan pijan, dak aad..kecik ja..budak kedah..best speaking ngn dia..hehe..geng aku time jd tukang masak kat camping..hehe
  • zaf : dak aad gak.ak, zaf, fad, and pijan p tesco hari tu..beli barang n befoya2 kat situ..zaf tinggi..hehe..tadi before xm, beria2 dia study peta..hehe
  • jam : minah ni muka macam orang arab.cantik kot..huhu...dak qs..selalu contact tny psl log book, exam..hehe..tapi tadi, jumpa dia sat ja..huhu
  • anis : muka dia macam garang..sebab macam chinese look sikit..hehe..dah kenal, xpun...dia bawak digi cam kat camping..tapi mlas ambik gambar n pegang camera..haih..anis2..haha
  • shama : dak llb..dari maldives..kat camping, sentiasa dgn dia punya kipas kecik..sampi aku rasa macam ada lebah dok mai..shama best.. cool ja..hehe
  • leela : kwn shama, dari maldives gak..dak hs..dy sanagt2 sporting sampai kdg2 aku rasa dia melayu..hehe

aku tulis yang pompuan dah la..yang lelaki, xkenai sangat..taw muka ja..kalo kenai pun ada la dua tiga orang..hehe..

masa dalam kelas, aku memang xkenai semua orang..dah p cmaping sama2, masak sama2, main sama2, makan sama2, baru rasa kenal dan baru nak mesra2..tapi skill dah abeh..sem depan tak tau dapat dengan sapa pulak..hoope dapat gak satu grup semua..huhu

mula2 ak rasa cam xbest ja nak p camping tu..sebab time tengah busy..da balik, rasa seronok sangat dan nak p lagi..sangat2 best..

tapi, apa motifnya entry ni tercipta???

saya sangat rindukan mereka..cikgu juga..rindu nak nyanyi lagu katak kembung, shake banana ngn ampaian..rindu sangat..nak gelak sama..huhu

hope our friendship satys forever and we will keep in touch~tetiba feeling2, tulih omputeh, yucks~

2 power rangers yang comel:

munadhia on October 26, 2010 at 7:47 PM said...

hehe~ yan nk tulis gak la. kak mun, yan lupa submit logbuk... adoyai rndah la markah nt.huhu~
;p

nur munira binti hamid on October 27, 2010 at 2:01 AM said...

tulis je..hehe..akak submit..tapi lambat dlm 5 minit..sebab tiba2 yahoo xnk load..huhu

 

T H E.S H I N I N G.L I G H T Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez